جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
باز هم تنگ غروب و دلهره
باز هم بی تابی و عشق و جنون
در دیاری سرد و مالامال درد
باز هم دل میشود غمگین و خون
باز پلکم می پرد با یاد تو
باز چشمم خسته شد از انتظار
باز فکر اینکه دیگر نیستی
باز هم مردی غریب و بی قرار
باز هم شعر شب دلواپسی
باز زجر فصل دلگیر خزان
لحظه ها لبریز شد از خاطرات
باز اشکم میشود هر دم روان
باز باید غصه خورد و خون دل
ثانیه تا ثانیه درگیر مرگ
باز باید منتظر ماند و شکست
باز هم با قصه ی پاییز و برگ
باز دیوار جدایی تا افق
باز باید زل زنم بر آسمان
باز هم با تیرگی همدم شدم
باز و باز از بیکران تا بیکران
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر خوبی بود
موفق باشید