جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... روزی، فردایی
یا،
حال دنیا سحری
خوب شود اگر
آشوب درد ها تا
همیشه سرکوب،
قلم را دیگر رها
می کنم بی غم
با دلم
آسوده غروب...
|
نقدها و نظرات
|
... سلام نازنین مرد بزرگ سپاسگزارم
کاش از این همه پیامبر یکی برای دلش قیام می کرد!
| |
|
... سپاس مهربان بانوی ادیب و بزرگ سپاسگزارم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.