با سلام
استادوادیب فرهیخته کریمیان
ازحضورفرّتان
منورشدحقیرانه
درودها
دفاتر شعر احسان کریمیان علی آبادی
درد و دل
دنیای بی رحم
عزیزان
حکایت
آخرین اشعار ناب احسان کریمیان علی آبادی
فلات...
وصیت نامه...
خشخاش...
فیش حقوقی حض...
مازیاران...
نازنینم بعد مرگم تیره تنپوش مکن
کفر ایزد منما ، سابقه مخدوش مکن
بچه ها را بِبَر و دور ز یادم بنما
از فراموشی من ستیزه بر هوش مکن
عاقبت خود بپذیری که جهان جز این نیست
پس چراغ دگری را سرد و خاموش مکن
نیمه خالی لیوان چه بخواهی چه نخواهی پیداست
پر کن آن نیمه عزیزم ، فکر خودجوش مکن
چون که حساس بشد دختر نازم ، مریم
مهر مادریِ خود را کمتر از دوش مکن
گر که در خود برود ساکت و تنها و غریب
ذاتش این است گلم ، جمبل و جادوش مکن
هم متین و هم مبین هر دو عصایت بشوند
لیک آینده ی فرزند فدای دَمِ همدوش مکن
وقت مردن چو وصیت نتوان گفت ، کنون
من زبان گاز گرفتم ، و تو تابوش مکن
باشد که باشیم در کنار هم خندانک
جهان متحیر از نهضت اربعین انگشت به دهان گرفته
و شیعه را تحسین میکند
"خوشا دردی!که درمانش حسین(ع)است
خوشا راهی! که پایانش حسین(ع) است"
اربعین حسینی تسلیت باد