جمعه ۲ آذر
خدایا شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۱۱۱۵۳۶
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
با یار غریبانه که گفتار می کنم
این کارمن از پس صدپرده میکنم
در لابه لای هرچه کلام می کند زبان
من جان خویش رابه نثارش, میکنم
صافی زمان رفته زشب فجرکه می رسد
باقی زمن هرچه که هست آه می کنم
گنگیم کور لنگ وپریشان سخره دل
با این کرشمه ها زتو انکار که می کنم
عقلم به باد رفته و در وهم وباطلی
زان بس خیال وصل تو با خودکه میکنم
سوزی که در هجر تو من میکشم زمین
مقصود نشان اهل سماوات می کنم
هرشب به کارزار سه کس می شود دلم
خوف و رجاء و غم که پیکار می کنم
با غیر تو با که سخن می توان گفت
گر حرف میشود به اجبار می کنم
از فرط عاشقی و خماری روی تو
در مسجد میخانه خدا یا می کنم
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم استاد بزرگ عید شما هم مبارک | |
|
متشکرم استاد بزرگوار | |
|
سپاس از لطفتون | |
|
متشکرم استاد نظر لطف شماست | |
|
متشکرم از لطفتون سایتون مستدام | |
|
سلام استاد فکری پایدار باشید سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد بود بی همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
در برابر پروردگار
و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
بر تمامی مهربانان مبارک باد