جمعه ۲ آذر
در چشم نازت شعری از امیررضا شریف زاده
از دفتر ساحلی خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۱۱۱۴۵۸
بازدید : ۲۷۱ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر امیررضا شریف زاده
آخرین اشعار ناب امیررضا شریف زاده
|
من جهان را دیده ام در چشم نازت نازنین
آسمان را دیده ام در چشم نازت نازنین
هم درختان و هوا را هم خدا را هم زمین
هم زمان را دیده ام در چشم نازت نازنین
هم عیان را در درون دیدگانت دیده ام
هم نهان را دیده ام در چشم نازت نازنین
این و آنی را که معشوقند و شاعر پرورند
این و آن را دیده ام در چشم نازت نازنین
آن گروهی هم که در ظاهر ز دنیا رسته اند
ـ زاهدان را ـ دیده ام در چشم نازت نازنین
قُمریِ قلبم برای زندگی جایی نداشت
آشیان را دیده ام در چشم نازت نازنین
قلب ما در پیشگاهِ سیمِ رویت کم بهاست
جانِ جان را دیده ام در چشم نازت نازنین
گفت حافظ رازها در پرده پنهان میشوند
رازشان را دیده ام در چشم نازت نازنین
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 👏👏🌺🌺