برایت مینویسم.
قدم اول . به شعر ناب کاری نداشته با شید و وارد گوگل شوید سرچ کنید آپلود عکس دائمی و رایگان آپ سرا
وارد شوید بالا کلیدی و جود دارد سیاه رنگ نوشته شده انتخاب فایل فشارش دهید شما هدایت میشوید به گالری گوشی خودتان وارد گالری تان شوید عکس برازنده ای انتخاب کنید
فشارداده و عکس وارد میشود
قدم دوم. کلید آبی رنگی بنام شروع آپلود را در پایین میبینید فشارش دهید .
آپلود انجام میشود.
صفحه جدیدی باز میشود . بالا نوشته شده لینک مستقیم و روبرویش مربعی است
که مشخصات عکس برازنده شماست فشارش دهید و از آن کپی بگیرید .
یعنی انگشت خود را روی نوشته های مربع بگذارید و از آن کپی تهیه کنید
کپی را نگه دارید .
قدم سوم . از آپ سرا خارج شوید
و وارد شعر ناب شوید
فرایند ارسال شعر را انجام دهید
در قسمت شرح کامل شعر عکس یک مربع وجود دارد که عکس کوه و خورشید دارد فشارش دهید
صفحه ی جدیدی باز میشود
که درون یک قسمت نوشته شده URL
فشارش دهید .
گزینه الصاق میآید . فشارش دهید
ی که به شما گفته بودم نگهش دارید در آنجا چاپ میشود.
قدم چهارم .عکس یک قفل بسته را میبینید
فشارش دهید قفل باز میشود.
عرض را 449
و
طول را 450
انتحاب کنید
در پایین کلیدی بنام پذیرش است بزنید
کار تمام شد .
در پایین کلیدی برای ارسال است بزنید
شعر به همراه عکس برازنده شما برای سایت ارسال میشود.
نکته . عرض بیشتر 450 نباشد
نکته. من آپ سرا را انتخاب کردم شما مختار به انتخاب جای دیگر هستید .
نکته . عدد را به صورت انگلیسی انتخاب کنید طول و عرض را میگویم
.
بنده خودم هم از جناب پرناک استادم آموختم .
موفق باشید.
خواندم ، زیبا بود و لذت بردم
👏👏🌺🌺