🥀آوارِ آرزوها
بی تو جهان در چشم هایم تیره وتار
یک شهر در ماتم زِ درد برج و آوار
هر ثانیه با خاطراتت بغض دارم
باور ندارم رفته ای،دل کرده انکار
لعنت به خردادی که شد پاییز بر ما
گلها همه خشکید،زخمم میزند خار
یک عمر دستت را گرفتم حال اما
از تو برایم مانده عکسی روی دیوار
مادر امیدش بود برگردی دوباره
چشمش به در بود و دلش مشتاق دیدار
حالا ندارد بر لبش نامی به جز تو
از این همه درد و بلا گردیده بیمار
این روزها کابوس تلخی شد برایم
خوابم؟خدایا کِی شوم هوشیارو بیدار
من مرده ام حتی نفس در سینه ام نیست
یا رب کمر از ما شکسته داغِ این یار
این شهر چند روز است آسایش ندارد
بی تو گذر از کوچه ها سختاست و دشوار
دلهای مادرها هم خون شد از این درد
یک شهر نه ،ایران بر این غم شد عذادار
▪︎■▪︎■▪︎■▪︎■▪︎■▪︎■▪︎■▪︎■
[پ ن:تقدیم به تمام مادران،خواهران و همسران داغ دیده در حادثه ی ریزش برج متروپل آبادان
می دانم عظمت هیچ صبری
از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی کاهد
فقط کنار می آییم و یاد میگیریم به تلخی ها نیندیشیم
پس تسلیت واژه کوچکیست در مقابل غم عظیم عزیزان
تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شمااز خداوند صبری عظیم برای شماعزیزان خواستارم]
🖤روحشان شاد و یادشان گرامی🖤
بجا و زیبا بود
روح همه درگذشتگان این مصیبت شاد