يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
حتی شده غمخواریمان شکل مجازی
هر وعده ی دیداریمان شکل مجازی
هرگز خبر از غصه همسایه نداریم
دیوار به دیواریمان شکل مجازی
از درد دلش بنده خدایی بنویسد
هم دادن دلداریمان شکل مجازی
در مجلس ترحیم به اتساپ و اینیستا
هم فاتحه و زاریمان شکل مجازی
حتی شده در ماه محرم ،،شب احیا
ما کل عزاداریمان شکل مجازی
با جیب پر از خالی و لافی که زبانیست
این شیوه ی پولداریمان شکل مجازی
علافی و بیکاری و عنوان مهندس
آن زحمت و پرکاریمان شکل مجازی
ما حق طلبانیم و جوانمرد و سلحشور
وین شرح فداکاریمان شکل مجازی
رضا حمیدی راد
با سلام خدمت اساتید و سید عزیزم این سروده در بخش مسابقه یک بار منتشر شده بود ولیکن به علت رفتن به کمای ادبی
و گم کردن سر کلاف و کلافه شدن قادر به سرودن نیستم محض به خاطر ابراز وجود دوباره منتشر می نمایم تا
عزیزان فراموشم نکنند
باشد که رستگار شوید
|
|
نقدها و نظرات
|
عشق به. خداند برگ دروجود مبارک تان | |
|
عشق به. خداند برگ دروجود مبارک تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید 👏👏🌺🌺