پنجشنبه ۲۴ آبان
صدف های خالی شعری از آذر مهتدی
از دفتر فریاد نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۱۰۵۲۳۹
بازدید : ۳۲۴ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب آذر مهتدی
|
تو با غرور سخت دیوارای سنگی
قد می کشی تا با دل تنگم بجنگی
اصلا نمی دانی چقدر بیزاروخسته
اصلا نمی دانی دلم آزرده گشته
دلخسته از بد اخمی هر بار دیدارت
از این همه رفتار جان سوز دل آزارت
دل سوزد از بیماری خودخواهی تو
بیزار از این احساس نفرت بازی تو
دیدار ما دیگر عزیزم تا قیامت
من می روم با کوله بار عشق و نفرت
این حسرت و داغم بماند یادگاری
اشکی نریز در دفن قلب خاک ساری
دیوانه بازی های تو دارد ادامه
من رفته ام دیگر مخواه باشم دوباره
ساحل پر از تن های داغ و زخم خورده
خالی صدف های به سرقت رفته مرده
آب از سرم بگذشت، راه نجاتی نیست
حتی اگر دستم بگیری هم توانی نیست
خالی تو کردی جای خود در قلب و جانم
زخم عمیقی مانده در روح و روانم
تو بی خبر از عشق من در گیر ماندی
در آتش عشقی که در زنجیر ماندی
راهی نمانده جز به دوری منو تو
مایی نمانده جز صبوری من و تو
ساحل پر از نعش هزاران قلب مرده
قلبی که در روح صدف ها جان سپرده
این آخرین لحظه بزن لبخند زیبا
بگذار در یادم بماند عشق و رویا
کابوس شبهای زمستانم به سر شد
از شوق دیدارت دلم از ره بدر شد
اما تو با مکث نگاهی آتش آلود
بغضی شدی در خلوت آهی پر از دود
دستی که پس زد خاک سرد خانه ام را
قلبی که مانده خالی از دیوانگی ها
۷آذر.۱۴۰۰
آذر.م
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب خوشرو گرامی دیوارا خودمونی راستش اول خواستم ترانه بگم اما دیدم مثنی شد دیگه بی دقتی بود ببخشید دیوارها درست تر باید باشه. ممنون از دقت نگاهتون در مورد بعدی متوجه منظورتون نشدم. من و تو قافیه نبود حرف قبلش قافیه بود و بعنوان ردیف آمد . از لطفتون سپاسگزارم | |
|
منظورم حروف قبل از قافیه بود. | |
|
بعد قیامت و نفرت رو قافیه قرار دادید. که میشه یک حرف قافیه. درسته؟؟ | |
|
درو بر شما جناب استکی استاد محترم سپاس از مهر حضورتان | |
|
درود ب شما جناب حکیم سپاس از مهر حضورتان ایام بکام | |
|
درود جناب داریان گرامی استاد محترم سپاسگزارم از لطف نگاه مهر حضورتان زیبا خواندید روزگارتان پر از سلامتی و شادکامی | |
|
درود جناب آزادبخت گرامی سپاس ازنگاه پر مهرتان زیبا خواندید ایام بکام | |
|
درود ب شما جناب پرناک گرامی سپاسگزارم زیبا خواندید سلامت باشید ایام بکام حق یارتان | |
|
درود بر شما جناب ابراهیمی گرامی سپاس از مهرنگاهتان عالی خواندید | |
|
درود جناب خلیل زاده ارجمند سپاس از مهر حضورتان زیبایی در نگاهتان است ایام بکام | |
|
درود مهربانوی بهار زیبایی در نگاه شماسا سپاس از حضورتان | |
|
درود بانو جان سپاس از حضور پر مهر و نگاه پرلطفتان زیبا خواندید | |
|
درود بانو جان سپاسگزارم از مهر حضور و لطف نگاه بسیار زیبا و عالی خوانید دلتان شاد | |
|
درود جناب افشاری گرامی سپاس از حضور پرمهرتان بله به نظر منم زیباتر می شودممنون از پیشنهاد زیبایتان | |
|
درود بانو جان سپاسگزارم از مهر نگاه و لطف حضورتان زیبایی در خوانش و نگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نمیدانم ...دیوارای ... درست است یا نه
............دیوارها......... بهتر نبود .
ردیف از یک حرف ردیف داشتید تا هفت حرف هم من دیدم
ری من و تو ....که میشود هفت حرف
.
برای خودم هم سوال پیش می آید که چنین کاری
درست است از نظر سرودن. یا نه
درود بانو مهتدی گرامی .
شعر جالب و زیبایی بود.
من و تو رو قافیه قرار بدیم میشه دو حرف قبل از قافیه