سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        عشقنامه

        شعری از

        علیرضا مرادی( مراد )

        از دفتر عشقنامه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴ شماره ثبت ۱۰۲۴۸۱
          بازدید : ۱۱۷   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
        آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )

         
        عشقنامه
        نازنینا آنچه بینی مینویسم من دفتری
        لطف از اوست ارزانیم داشته اختری
        سینه را درد است مینویسم مختصری
        حرف دل را نکته ای است پی نکته ای
        عشقنامه گشودم سطر سطرش در دفترم
        می نگارم حرف دل به دلدارم در دفترم
        فصل اول باز پی آن فصلی دگر در دفترم
        می نگارم بند بندش از بی وفایها در دفترم
        نکته اول را دوست به نامم کرده در دفترم
        نکته آخری عشق است ماند یادگار در دفترم
        تقدیر ما را چه زیبا ، به رسوایش مکتوب
        مهر اوست ما را بماند به خاطره ای مکتوب
        شب را به سحرگاه بیدار نویسم مکتوب
        مراد دل بر نازنین مه مرده ای را مکتوب
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۵۰
        درود بزرگوار
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        علیرضا مرادی( مراد )
        علیرضا مرادی( مراد )
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
        استاد عزیز لطف دارید خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        اله یار خادمیان(صادق)
        يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸
        موفق باشی خندانک خندانک
        علیرضا مرادی( مراد )
        علیرضا مرادی( مراد )
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
        استاد گرامی نظر لطفتان است خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        علیرضا جورعشوری
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶
        درود بزرگوار
        علیرضا مرادی( مراد )
        علیرضا مرادی( مراد )
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲
        لطف دارید جناب جورعشوری عزیز خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0