يکشنبه ۲۷ آبان
عشقنامه شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر عشقنامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴ شماره ثبت ۱۰۲۴۸۱
بازدید : ۱۳۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
عشقنامه
نازنینا آنچه بینی مینویسم من دفتری
لطف از اوست ارزانیم داشته اختری
سینه را درد است مینویسم مختصری
حرف دل را نکته ای است پی نکته ای
عشقنامه گشودم سطر سطرش در دفترم
می نگارم حرف دل به دلدارم در دفترم
فصل اول باز پی آن فصلی دگر در دفترم
می نگارم بند بندش از بی وفایها در دفترم
نکته اول را دوست به نامم کرده در دفترم
نکته آخری عشق است ماند یادگار در دفترم
تقدیر ما را چه زیبا ، به رسوایش مکتوب
مهر اوست ما را بماند به خاطره ای مکتوب
شب را به سحرگاه بیدار نویسم مکتوب
مراد دل بر نازنین مه مرده ای را مکتوب
|
نقدها و نظرات
|
استاد عزیز لطف دارید | |
|
استاد گرامی نظر لطفتان است | |
|
لطف دارید جناب جورعشوری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید