يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
نوبهار آمده است، نوید این حال دگر
فال نیکش بزنید بر این سال دگر
صحّتِ حال از خرمی دل ماست
دم غَنیمت شُمرید از فرجه و اقبال دگر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها استاد عزیز و گرامی
سپاسگزارم از مهرتان
حقیر نیز به نوبه خود سالی نیکو برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود استاد انصاری ادیب و شاعر بزرگوار
سپاسگزارم از لطف و محبتتان
سال خوب و خوشی برای شما و خانواده محترم آرزومندم | |
|
سلام و درودها استاد فتحی عزیز و بزرگوار
بسیار سپاسگزارم از مهرتان
سالی سرشار از نیکی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهرتان
برقرار باشید و مانا استاد بیدقی عزیز
سال خوب و خوشی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم | |
|
سلام و درودها
سپاسگزارم از لطفتان استاد گرانقدر و دوست گرامی
حقیر نیز به نوبه خود سالی سرشار از خوشی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم
برقرار باشید استاد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نوروزتان پیروز
سال نو مبارک
قرن جدید مبارک
امید که تا آخر قرن خرم و خوش بسرایید
موفق باشید