چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(عشق)
از عشق نشستند و بریدند همه
تا بر تن ما جامه تنیدند همه
چیزی به جزاز غم به دلم راه نیافت
این تلخی دل را که ندیدند همه
***
(باور)
بر باور ما گَردِ خرافات نشست
بر دیده ی ما نقشِ منافات نشست
از سبزیِ باغِ دل ما هیچ نپرس
پیوسته بر آن بارش آفات نشست
***
(سکوت)
تدبیرِ زبان از نظر هر استاد
گاهی به سکوت است و زمانی فریاد
هر جا که نشستی سخن راست بگو
با این سه شوی از غم دنیا آزاد
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود جناب استکی گرامی سپاس از مهر شما | |
|
درود بر شما جناب خوشرو سپاسگزارم بزرگوار به لطف خواندید | |
|
درود بر شما زیبا نگرید سپاسگزارم | |
|
درود بانو جان سپاسگزارم نازنین | |
|
درود بر شما استاد گرانقدر سپاسگزارم از این همه مهر برقرار باشید | |
|
درود بر شما مهربانو سپاس از حضور گرمتون | |
|
درود بر شما جناب آزاد بخت سپاس از لطف و توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سه رباعی زیبا خواندم
شاعرانگییت مستدام