سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      سایه

      شعری از

      رضا چیرانی

      از دفتر شبهای دلتنگی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۱۰۰۳۴۹
        بازدید : ۱۲۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رضا چیرانی


      لالایی تلخِ این شبای تاریک
      فکر سایه های گنگِ دور و نزدیک
      تو تموم خاطرات برگ تقدیر
      از تو یادگار مونده فقط یه تصویر
      من دلم میخواد دوباره بارون بیاد
      باز موهات پریشون بشه تو دست باد
      سردی نبودت تو رگام میشینه
      رنگ بی تو بودن رو موهام میشینه
      نذار کنج این زمستون باشم
       نذار که خراب و داغون بشم
      چشام نذر یک نگاته
      بگو ماهِ چشات باهام راه بیاد
      بگو اون روزای دلخواه بیاد
      دلم تنگ بوسه هاته
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۳۱
      ترانه زیبایی است خندانک
      بهنود کیمیائی
      چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۲۶
      درودها





      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
      طوبی آهنگران
      چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰
      سلام بزرگوار
      بسیار زیبا
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۲۲
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۴۳
      درودهاشاعرگرانقدربسیارزیباسرودید خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۴۲
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0