جمعه ۲۵ آبان
جلوه ماه شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۹۸۵۶۰
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
در تغزل
شبی ماه آمد به بالین من
بگفت ای هواخواه مسکین من
منم اوج زیبایی آسثمان
که عشق است و ناز است آیین من
فرود آمدم بر زمین در بهار
که تازه شود رسم و آیین من
شدم جلوه گر بر تو تا بنگری
به شب پرتو نور سیمین من
گرفتم به آغوش و بوسیدمش
چو می گفت آن یار شیرین من
ببوسم تو مهدی که از دیرباز
تویی آن هواخواه مسکین من
مهدی رستگاری
پانزدهم اردیبهشت یکهزار و چهارصد خورشیدی
پنجم مه سال ۲۰۲۱ میلادی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب استکی عزیز | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب میناآباد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من