يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
آخرین اشعار ناب عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
|
بشنو از نا گفته هایم در مسیر زندگی
شامل خوشنودی و یا از غم و در ماندگی
سال های نو جوانی و جوانی بی ثمر
رفت از دست و نکردیم کسب دانش یا هنر
با خودم اندیشه ای کردم چه میشد گر که من
خویش را تنها نمی دیدم به کردار و سخن
بوده احساسم که من در بی پناهی زاده ام
تن به انواع مصیبت ها از این رو داده ام
در خجل بودن و یا بگذشتن از احقاق خویش
معضلی بوده که اکنون می برم آن را به پیۺ
در خصوص گفته هایم لب فرو بستم هنوز
گشته دامنگیر من در طول شب هایم به روز
داغ کم رویی و خجلت با من است و گه فزون
می شود یار و ندیمم از طریق گونه گون
کی توانم تا شوم از خویش و از دنیا جدا
تا رها گردم از این محنت سرای ناروا
بعد از آن امید وارم تا که با فکری نوین
چیره گردم بر مصائب چون گروه صابرین
عنایت الله ایرانمنش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید