با الهام از شعرترانه(عشق پاک) ((من تو را آسان نیاوردم بدست))اکبر گلپایگانی
💦
💦بغض شکسته💦
بارها این عاشق دیوانه مست
پیش چشمانِ تو، بغض اش را شکست
جز به دیده پرده اشکی ندید
دل شکسته روی قلب خود نشست
پرسه ها در کوی عشقت زد ولی
سنگ احساست مرا در غم شکست
چشمه های چشم من سیلاب شد
شد پُراز خون در گِل اشکش نشست
تیر غم های تو چون باران نوح
بادبان کشتی من را شکست
چونکویر تشنه باران عشق
ساحل عشقت چرا (طوفان) نشست
ساحل چشمان من بارانی است
غربت عشق تو دل را می شکست
صبحگاهی بعد تو در باغ عشق
جای شبنم ، سنگ ها بر گُل نشست
تیر عشقت را چو بر منمی زدی
قلب من راحت به زیرش می نشست
چشم بستم من به چشم مست تو
جان ودین ودل که بستم بد شکست
روی بر گردانی چه آسان از رُخم
چون غرورم قلب مندر هم شکست
قاب می گیرم تو را در اشکچشم
من تو را ارزان چرا دادم زدست
کاخ قلبم لایق مهر تو بود
تارو پودمرا غمت از هم گسست
سنگ هجرت جام پُر می را زند
چون نمی دیدی مرا بغضم شکست
آخرش دادی به من یک جام می
سنگ قهرت جام در دستم شکست
دین وعقل وجان ودل چون دادمت
خون دلها بر سر نعشم گذشت
حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
جالب و زیبا بود