چهارشنبه ۲۳ آبان
تقویم تکراری شعری از حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۹۸۲۵۷
بازدید : ۳۳۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
|
شب روشن که به دنبال سحر می گشتیم
محو یک دایره درگیر وتر می گشتیم
خسته از گردش تقویم که تکراری بود
ما ز دریا پی یک برکه ی تر می گشتیم
شده محبوسِ بهشتی که جهنم گردید
مثل پرگار ز یک نقطه به سر می گشتیم
جنگل بکر رها کرده ودر باغچه ای
پشت به خورشیدبه دیدارقمرمی گشتیم
ابر ویک سایه وآن اره که بستیم به باغ
سایه افتاد که مشتاق کّپّر می گشتیم
همه مسحوربه یک شعبده درخواب شدیم
تا پدر مُرد به دنبال پسر می گشتیم
ره خوشبختی خودراکه چنین گم کردیم
درلجن زار پی حض بصر می گشتیم
حمیدرضانصرآبادی(طوفان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد