سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    شعر شلخته

    شعری از

    فاطمه مزینانی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۹۷۲۵۰
      بازدید : ۲۲۷   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فاطمه مزینانی
    آخرین اشعار ناب فاطمه مزینانی

    کنار لحظه ی ماتم، امیدِ لحظه ی شادی
    کسی نبود و تو بودی، کسی نداد و تو دادی
     
    به وقت قهر موج بی قرار خسته ی دریا
    ولی به وقت نوازش به نازنینی بادی
     
    همیشه گفته ام از عطر تو به غنچه ی مریم
    همیشه کرده ام از تو کنار شِبهِ تو یادی
     
    چه قدر حوصله می داشتم اگر که تو بودی
    چه قدر فرصت عاشق شدن که بود و ندادی 
     
    چه بی قواره و بی نظم و کم سروده ام از تو 
    عزیزم از سر شعر شلخته ام چه زیادی!
     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد حسین اخباری
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰
    باسلام
    زیباست
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۱۴
    درود بانو
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    علی مزینانی عسکری
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
    سلام و عرض ادب
    خوش آمدید همشهری گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹
    دورود بانو جانم بسیار زیبا
    خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    ای که شعرت بهر ما شد
    دل ز شعرت با صفا شد
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۲۹
    درود فراوان بانو گرامی
    بسیار
    زیبا
    بود خندانک
    مجتبی شهنی
    شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۲۹
    به شعر ناب خوش آمدید خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0