يکشنبه ۲۷ آبان
دختر شعری از افسانه هادی(رخشانه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴ شماره ثبت ۹۶۰۳۱
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر افسانه هادی(رخشانه)
آخرین اشعار ناب افسانه هادی(رخشانه)
|
امروز روزی دیگرست و فرصتی دیگر
بوی گل بابونه و خورشید نورانی
چشمان بینا و دلی پر مهر
پروانه ای با بال آزادی
در امن خانه دختری زیبا
رویای خود در باغ می بافد
تاجی ز گلها بر سرش کرده
شعر دلش با ساز می سازد
می رقصد و گل های دامن را
تا آسمان پرواز می بخشد
با خنده های شاد و زیبایش
شادی به کل آسمان بخشد
او از تبار آفتاب و ماه
او خواهر صدها کبوتر بود
اکنون فرشته بر زمین آمد
تا یک جهان با عشق او آسود
او هدیه ی یکتا خداوندست
زیباترین آرامش دنیا
در قلب بی پروای او خورشید
از آسمان تابیده تا اینجا
گل بوته ای خالی ز آلایش
دور از هیاهوهای بلبل ها
پاک و قشنگ و نور و آیینه
او دختر مهرست و مه سیما
از کودکی روح لطیفش را
آراسته عشق عروسکها
اومادر شعرست و باغ و نور
او مادر پاک پرستوهاست
دختر به معنای کمان زلف
دختر سراسر قلب او دریاست
دختر دو چشم پاک و پر ذوقست
با چهره ای معصوم و بی همتا
ای دختر ای بانوی فرداها
ای مامن بی تابی دنیا
تو مهربان باش و بمان هر روز
شاد و پر از آرامش و زیبا
تو در جهان هستی پیام آور
بخشیدی امید و ایمان را
ای تو ستاره، ماهتاب من
پیغمبر دنیای شادی
روحت لطیفست و دلت دریا
ای ساحل آرامش دلها
"تقدیم به همه دختران مهربان دنیا از طرف افسانه هادی علیجانوند"
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بسیار ممنونم | |
|
سلام مهربان بانو همچنین تبریک به شما نازنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
مبارک همه دختران سرزمینم باشد