چه میدانی؟
وشاید پشت شب های سیاهت روزهای خوب در راه است
و پشت ناامیدی صد هزار امید تودرتو
سپاس از تو
خداوند جهان بخش جهان افروز
سپاس از گرمی خورشید
سپاس از نور ایمانت
سپاس از عشق
از پاکی
سپاس از ترس و
از شادی
سپاس از پیرهن های پر از گل ها
سپاس از این همه روسری رنگی
سپاس خانه های چوبی و سنگی
سپاس از قلبهای شیشه وار و حرفهای ناب
سپاس از این خلوص از شعر
سپاس از جایگاهم در جهان مست مست عشق
سپاس از نور
سپاس از شور
سپاس از هر نفس با تو
سپاس از هر درخت و برگ ریزانش
سپاس از چشمهای پاک و از اشک روان در آن
سپاس از صد دهان و واژه های گنگ یا میزان
سپاس از شعرهای ناب
سپاس از خواب
سپاس از امن دستانت
سپاس از چشمهای تیره و روشن
سپاس از تو سپاس از من
سپاس از یک جهان راز و فسون و شب
سپاس شادی خورشید بعد از هر طلوع عشق
سپاس از تک تک دستان گرمی ک نوازش کرده قلبم را
سپاس از هر دعای خوب
سپاس از یک نماز ساده در باغی پر از گلها
سپاس از ماهی دریا
سپاس از تک تک هر بی کران
هر نعمت معلوم و ناپیدا
سپاس از پاک یزدان مهر بی همتا
زیبا و پر احساس بود