يکشنبه ۴ آذر
به کیستی رسیدم شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۹۵۹۹۷
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۱۸
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
به خودم آمدم به کیستی رسیدم
به اشیا ی دور برم فکر کردم
به هیچی رسیدم
به زمان پنا بردم بی دوام بود
به هر جا فکررفت ناتوان شد
حس بی پنا هی را دامن زد
در این اسنا الهام در دلم جوانه زد
در گوش دلم زم زمه ائ کرد
که یکی بی انتها است
به رزن جدید نگاه کردم
در حال پرشی بودم
گفت ما از زات بی انتهاییم
به نمادروشنی رسیدم
دیدم خؤرشید در برابر ش شمع است
چه دنیای شگفتی
تا بود شگفتی بود
ءو خدای من بود خدای تمام انسانها
او قدرت تمام قدرتها بود
آرزو کردم که به نظر نظاره کند مرا
از خزانه ببخشد از کرم بهبود دهد
از نورافزایش دهد از قدرت توان دهد
از جهلم نگهدارد. شهد واقع بودن را بچشاند
تا اعتماد کنم از اخلاق او آشنا شوم
الهام گفت گوش کن خوب گوش کن
دنیا ماده همیشه در حال تلاطم است
او فریب می دهد می ستاند می بهلد
بلا داردتمه دارد. تو امانت دار راستی باش
جهان در اختیار اوست جان در دست اوست
زمان به اذن او حرکت می کند
دعا کلام اوست او مستجاب می کند
اطمینان در اراده اوست
او کرسنه می کن د وسیر می کند
اوست که منتظر شماست
تو بزرگ ترین اتفاق او هستی
او در خندی تو است. او نزدیک است
او تو را نظار گر است
او تو را آزاد آفرید که در بند دیگر نیستی
او غایب تو است او عاشق تؤ است
او اسرار همه هستی است او حیات است
ا تداوم بر نسل است
فقر از آن او نیست. او عزت است
او ذلت نیست. او یک اعتماد است
او شرو است و بی انتها
۶ ۱۲. ۱۳۹۹
طوبی آهنگران ادامه دارد
|
|
نقدها و نظرات
|
سام جناب خوشرو دورودبر شما | |
|
سلام بانو جانم دورود بر شما از حضور شما بزرگوار کمال سپاس را دارم شما از بهترین هستین دورود بی انتها | |
|
سلام جناب استکی چشمه از حضور همیشه گرم شما ممنونم خداوند شما را حفظ كند | |
|
سلام و دورود بر شما جناب کیمیایی سال روز میلاد نور و روز مرد را به شما بزرگان احل قلم تبریک می گویم | |
|
سلام جنا ب خوشرو سال روز میلاد نؤر و روز پدر بر شما و دیگر پدران ناب گرامی باد | |
|
سلام جناب معینی از حضور شما ممنونم | |
|
سلامجناب فاضلی از حضور شما ممنونم | |
|
سلام امیر حسین جان دوود بر شما سال روز تولد مولا حق پرستان و روز پدر را ه شما پدران شعر ناب تبریک می گویم | |
|
سلام جناب پرناک دورد بر شما منور فرموید
| |
|
سلام بانو جانم احضور شما کمال سپاس را دارم | |
|
سلام جناب عرب از حضور شما کمال سپاس را دارم دورود بر شما | |
|
با سلام. جناب فتحی دورود ها از حضورتان بی نهائت ممنونم | |
|
با سلام جناب مقدسی از حضور تان کمال سپاس را داردم | |
|
سلام جناب مصطفایی از حضور عارفی چون شما ممنونم | |
|
سلام و رورود بر شما جناب عطا الهی شاعر جوان شعر ناب از شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و بسیار جالب
در پناه حق
گل تقدیم شما.