سه شنبه ۱۵ آبان
نرگس عاشق شعری از توکا ( زینب اسلامی )
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۹۵۳۹۶
بازدید : ۳۵۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر توکا ( زینب اسلامی )
آخرین اشعار ناب توکا ( زینب اسلامی )
|
تو از پس آیینه طلوع خواهی کرد
نرگس ها میدانند که می آیی منتظرند
من در پس پرده غروب خواهم کرد
شمعدانی ها میدانستند در پس عشق چیست
که پیش از پاییز رفتند
شمعدانی تا ابد اسیر گلدان و اشکهایش
روشنایی بخش حوض نقاشی
و نرگس این بنده در بند باغچه از عشق چه میداند
که از باغچه و تا حوض نقاشی و گلدان
فاصلهای است اندازهی یک عمر
عمر شمعدانی که به انتظار نرگس روزها را پر پر میکند
و نرگسی که میآیند و جز سرما و گلدان خالی
کسی پیشوازش نمیآیند
توکا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود