سه شنبه ۱۵ آبان
این منم شعری از توکا ( زینب اسلامی )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۸۹۲۹۱
بازدید : ۳۹۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر توکا ( زینب اسلامی )
آخرین اشعار ناب توکا ( زینب اسلامی )
|
این منم دخترکی تنها
نشسته در ظمت عبوس شب
این منم دخترکی پشت آیینه مه آلود سکوت
این صدای من است
که شکفته در هنجره نرگس
این نگاه منتظر من است
که پیچیده پشت پنجره آسمان
این منم دخترکی غبار گرفته
که جان گرفته در پشت پنجره نگاهت
این منم من سکوت لاینحل آینده
توکا
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنونم ، بله اما متاسفانه نمیتونم تغیر بدم | |
|
خیلی متشکرم | |
|
بله متاسفانه اما نمیتونم تغیر بدم ، ممنون بابت تذکرتون | |
|
سلام خیلی ممنونم لطف دارید درود برشما ، بابت نظرتون خیلی متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.