پنجشنبه ۲۴ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
- درخت عمرم:
تو،
-- آب حیاتی!!!
و منام،
-- تشنه!
♣
شبی،
هنگامهای،،،
به پای بوتهٔ عمرم،
بریز
عاشقانههایت را...
شاخههای جانم
خشک شدهاند،
برگ،
برگ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- ای همیشه زلال:
تو،،،
-- نم نمای بارانی
( ای همیشه زلال!)
و من،
-- تشنه،
--ملتهب!
...
سرریزِ من باش
با ادامه ای جاودانه
از هبوطی مبارک !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- عاشقی:
چشمهایت؛
عاشق میکنند،
-- هر کسی را،
♥
من به کنار!
گنجشکهای شهر،
-- همه!!!
عاشقانه نگاهت میکنند.
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و ادب ممنونم | |
|
درود بیکران... سپاسگزاریم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود ند