جمعه ۲ آذر
دوشیزه ی زلال شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۰۱ شماره ثبت ۹۴۰۸۰
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
می رقصید
بر دامان کوه
با لبخند ماه
دوشیزه ی زلال
روی فاز توهم
دریا را طعمه کرد
ابلیس
آبستن درد شد
چکه چکه
رو به زوال می رود
|
نقدها و نظرات
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب استاد
به مهر خواندید بزرگوار
درود بر حضور گرم شما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
سپاسگزارم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب گرامی
من کوه را پدر ماه را مادر چشمه زلال فرزند ابلیس دوست ناباب که با وعده های دروغین فرزند را به را کج می کشاند و فرزند آهسته آهسته از بین می برد
سپاسگزارم از حسن توجه شما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما گرامی
به مهر خواندید
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب گرامی
به مهر خواندید بزرگوار
درود بر حضور گرم شما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود