✏"شهر بی حرف است"
سکوت بی حرف خیابان ها چه می گوید؟
نکند خبری شده است چرا شهر بی حرف است
نکند کارگردان خسته شده است
چرا تلویزیون ها بی حرف شده اند؟!!
عکاس باشی؛ عکاس باشی قبول کن غَم دارد سُکوت ات
چه غمی دارد عَکست، کِه را هدف داری که این سِکانس را نشر داده ای!!!؟
فکر دل بی دلان را نکرده ای!!!
اگر این اشتباه؛ فکر من شده است؟!!
پس چرا رادیو هم ساکت شده است!!!؟
نکند آخر دنیاست چرا ذوق پریدَش؟!
نکند با من نمی خواهید بگوییدش!!؟
نکند به فکر خلوت کردن کوچه ها برای ترساندن من اید!
نکند می خواهید سر به راهم کنید و دیشب بعد خوابیدن من این نقشه را کشیده اید
نکند، نکند این ذهنم همان نقشه دیشب شما باشد!؟!!
نکند که نه؛ الهی که نقشه شما گرفته باشد
چه کند دلم؟؟؟ اگر این نظرم راست باشد!؟؟؟
نکند؛ عَهد بسته اند بی مقدمه بی حرف، خوشحالم کنند
چه شود اگر این اندیشه ام را به بار کنند
چه کند دلم؛ اگر این گونه فکر نکند
چه کنم؟! چه کنم هایم به عکاس باشی شادی باشد
چه کنم تا دل های بی دلان فکری بکنند
نکند این متن تو را خوشحال ات نکند؟؟؟
تو بِخند و بِگو که فِکر تو اِشتباه شُده است
تو بِخند تا دِلم لا اقل این یکی را بهانه نکند..
# اسماء سلطانی رضایی سیر
لایک شد دست نوشته ی قشنگتون دوست عزیز👍🌹