پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر اسما سلطانی رضایی سیر
آخرین اشعار ناب اسما سلطانی رضایی سیر
|
با این کُرونا وزآن اوضاع چه توان کرد؛ خدایا
با این گُنه نکرده جُز تا چه توان کرد؛ خدایا
با این همه وعده، تهدید پی تهدید
تمجید برای تهدید، تهدید برای تمجید
تودیع و معارفه، برای انجام
توزیع برای ماسک و تعریف برای کُمام
حالا تو برو، سریع بینداز
آن ماسک قَشنگت ای مَه ناز
دستکش، الکل اگر ببودت
بنداز و بزن مگو چه حاجت
با این همه وعده، تهدید پی تهدید
بازهم من و تو بباید اکنون دستی بزنیم برای تمجید
پ.ن: کُمام: ماسک✍#اسماء سلطانی رضایی سیر
|
نقدها و نظرات
|
سلامت باشید ممنون ام | |
|
تشکر عزیزم | |
|
درود و سلام؛ ممنون که آمدید صفحه را مزین کردید | |
|
ممنون حدیث بانو و باز هم ممنون که احساس قسنگت را دریغ نمی کنی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.