يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
ساقی بیا امشب کنون
می ده بمن کز دوریش
افتاده در جانم شرر !
ساقی بیا
من خود پریشان گشته ام
از نغمه چنگ عود و ستار
هر چند دلم را برده ای
خود دل به کی بسپرده ای
ای قصه شبهای من
در دوری دلدار خود
گاهی تامل می کنم
هرگز کسی نمی گیرد خبر از حال زار عاشقان
اخر نمیدانم چرا
امشب نمی اید بسر
ساقی تو خود دستم بگیر
دلگیر وپریشان گشته ام
از گردش این روزگار
گاهی بده پیمانه ای زان باده هستی کنون
در حسرت دیدار او
با خود نمی سازم دمی
همراه جام و باده ام
شاید که او یاری کند
من باز گردم سوی خود
من عاشق فرزانه امد
من غرق در خویش ولی
پیمان ز عشقش بسته ام
جامی بده ای ساقیا
دستم از او کوتاه شده
دیوانه ام دیوانه ام !
در عالم دیوانگی گردیده ام مست والست
با عشق وبا یاد علی
هر دم بگویم نادعلی
من مانده ام با یاد تو
در این دیار بی کسی
من با خدایم یا علی
پیمان عشقی بسته ام
تا در سکوت شب کنم هردم با او راز ونیاز !
بهرام معینی (داریان ) آبان ۹۵
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان ادیب فرزانه جناب فکری ارجمند وبزرگوار ممنون از لطف وحضور سبز شما در پناه حق ایام بکام | |
|
سپاس وتشکر فراوان استاد شریفیان مهربان واندیشمند 🌷 ممنون از محبت ولطف شما که بمهر می خوانید وبه عشق می نگارید 🌷 سلامت وتندرست 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب فرزانه جناب اخوان ملایری ادیب فاضل وگرانقدر ممنون ازلطف شما که بی پایان است در پناه حق ایام بکام 🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.