جمعه ۲ آذر
بی روح شدن خانه🏡 شعری از فاطمه عبدی
از دفتر دلنوشته ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ شماره ثبت ۹۰۵۸۶
بازدید : ۲۷۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فاطمه عبدی
|
به دِلم افتاده بود که میروی
از بی روح شدن خانه و خشک شدن گُل ها فهمیده بودم
اما ، تو ، زود تراز آنچه در خیالم بود کوله بارت را بَستی !
واما من منتظر دوباره شِکُفتن گل هایت میمانم!🔗❤️
فاطمه عبدی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف بی کرانتون❤️ | |
|
ممنونم از لطف بی کرانتون جناب راد🌸❤️ | |
|
سلام جباب مانا
وقتتون بخیر
البته این شعر نیست
چون من اصلا خودمو در حد یک شاعر نمیبینم
این متن بود و دلنوشته طور!
اما نقدتون بی نظیر و به جا بود
وممنونم از این که وقت گذاشتید !❤️
من همیشه پیگیر شعر و متناتون هستم و سحر هم خیلی چون ازتون تعریف میکنه ،همیشه شیفته ی شخصیت جالبتونم⭐️✨
بازم ممنونم خیلی لطف کردید امید وارم بتونم متن بعدیه بهتری بنویسم👌🏼
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود