جمعه ۲ آذر
حدیث وصل♡ شعری از فاطمه عبدی
از دفتر دلنوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۹۰۲۸۰
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب فاطمه عبدی
|
انکه در خلوت خود غرق سکوت است
یا که سر باز زند،محو سقوط است.
مرگ،کوره رهی باریک،تمدن در خفای چوب تابوت است.
سراسر گیج و گمراهی،خیانت اوج تنهایی،فریب کبر یاقوت است.
بیا سقف سخاوت را سخن با منطقت بشکاف
نه این است و نه آن است،هدف مرگ سرود شوم طاقوت است.
زمین سیر خیالش را تلافی جویانه می پیماید،ولی افسوس خال و خط روی معصومانه اش ،همان زیبایی روز نخستین است.
بیا زندگانی کن،نه سرتاسر تبانی کن، غروب ارغوانی را تلاوت بانگ باروت است.
شراب تلخ نفرین را ،منه شوریده نوشیدم،معما می شود نفرین،خیال نقد مکتوب است.
من ار صد دل حدیث وصل میخوانم ،سراسر باغ دنیا را صدای باد پاییز است.
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم جناب استکی 🌸 خیلی لطف دارید☺️ | |
|
مممنونم خیلی لطف دارید❤️🌸🌸 | |
|
متشکرم از دعای قشنگتون ❤️ حال دلتون شاد باشه ❤️ 🌸🌸 | |
|
ممنونم از لطف بی کرانتون❤️🌸 | |
|
ممنونم از لطف بی کرانتون🌸🌸🌸🌸 | |
|
ممنونم از لطفتون بانو❤️❤️❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.