سه شنبه ۱۵ آبان
عقده ی پنهانی شعری از نانا شه دوست
از دفتر دنیایِ بی رحم نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۳:۵۳ شماره ثبت ۹۰۳۴۳
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب نانا شه دوست
|
ضربه ها پی در پی،زندگی اجباری
قصه ی تقدیرم شده است تکراری
وزن ها در شعرم ، پَر کشد اوقاتی
از تو گفتم ولی... ، شده شعرِ نابی
به دلت اما نیست،تو خودت استادی
تو بگو با دلِ تنگ ، نکته ای ایرادی
نقد ها هست به من ، نکنم بی تابی
می پذیرم بگو ، مثل هر سوغاتی
ساکتی، در وهمم پشت هر دیواری
خاطره در ذهنم ، می کشد سیگاری
هدف از شعر چه بود،گم شدم انگاری
کاش از عمق دلت ،دل به من بسپاری
بغض ها بر نفسم ، میکشد سوهانی
یادت از دل نرود ، عقده یِ پنهانی !
پ. ن
تقدیم به آنکه آرامم بود
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ممنون از حضور و توجه شما🌹 | |
|
سپاسگزارم از درک شما زنده باشید | |
|
سلام استاد زیبا نگرید، هرچند به زیبایی سروده های شما نیست مانا باشید به عشق🌹🌹🌹 | |
|
سلام نظر لطف شماست بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد
موفق باشید