سه شنبه ۱۵ آبان
قاصدک شعری از نانا شه دوست
از دفتر دنیایِ بی رحم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵ شماره ثبت ۹۰۴۱۲
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب نانا شه دوست
|
شعر میخواهد دلم، به بلند قامت یار
حرفِ دل با شعرت، دست ما را بفشار
آمده فصل خزان،شاخه ها برگ ریزان
التماس از تو نسیم،قاصدک را تو بیار
آرزوها همچون، قاصدک رفت به باد
دل ما خون میشد، باز از غصه ی یار
در دلم آشوبیست ، دلهره رقص کنان
گاه میشوید رخت، گاه میکرد به دار
غزل عشق بخواند ، با گُلی از گِل او
قایقی از عشق شد،غرق شد در افکار
به دلم دست نهاد ، آه از دل بنهاد
گفت گُل ها ز برم، یار در دل تو بکار
فروردین ماه، دلم ، یادِ امروز کند
یار با من میگفت، ز غمش تاب بیار
اندکی مکث کن و صبرکن و با تأخیر
زیر دندان دلت ، قرص ها را بفشار
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد توجه شما باعث دلگرمی ست زنده باشید🌹 | |
|
سلام ممنون لطف دارید سلامت باشید | |
|
سلام لطف دارید لایک ها تقدیم اشعار شما | |
|
سلام و عرض ادب از توجهتون سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد