سه شنبه ۱۵ آبان
سالگرد عاشقی شعری از نانا شه دوست
از دفتر دنیایِ بی رحم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۹۰۹۴۲
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب نانا شه دوست
|
بی خبر از همه جا، دل پر از یاد خدا
بخت و اقبال بلند،کفش را کرد به پا
قدم و دست و قلم، همه در تسخیرش
به هدف ها میخورد نوک تیز تیر ها
خواست شیرین بکند لب تلخ روزگار
کام شیرین کرده بود اولین لحن صدا
همه ی احساسش تاخت بر اسب سفید
هرچه تیر در کف داشت همه را کرد رها
ذهنِ درگیرِ دلم خاک کرد هرچه گذشت
چشم بر هم زدم و رفت او از خاطر ما
دل پاکش هر روز ساخت بت ها از من
قاصدک ها روانه می شد همره باد صبا
در عمق خیالات و توهم اسیرم میکرد
نیمه ی گمشده ای بود کنارم ماه ها
زادروز عشق نابت میزنم من بوسه ها
بر عشق و دستانِ سخاوتِ توانمندِ خدا
|
نقدها و نظرات
|
درودها برشما
زیبا نگرید
سپاسگزارم از حضور ارجمندتان❤️🌹🌹 | |
|
سلام استاد بزرگوار
زنده باشید
تشکر از شما🌹 | |
|
تشکر از شما
سرافراز باشید | |
|
سپاسگزارم
ممنون از توجه و لطف شما🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودعزیزم
بسیارزیبابود