نگاهت در دلم عشق است و طوفان
خیالت در شبم آرامش جان
رُخَت در چشم، چون در چشمه ماهی
سرت بر سینه چون بر درد درمان
*******
درون سینه یک آیینه دارم
برایت یک دلِ بی کینه دارم
نمی دانی که پشت خنده هایم
چه غمهایی درون سینه دارم
(م. فریاد)
پی نوشت:
به دوبیتی سرایان عزیز و توانای سایت:
استاد استکی و استاد حکیم
و همه ی دوستداران این قالب شعری لطیف و مردم پسند