شنبه ۳ آذر
خودکشی شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۸۹۲۷۸
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
پرندگان
پرواز می کنند
آب تا نیمه پاهایم بالا آمده
اما همچنان
غروب غم انگیز است
در ساحلی که نیست
رویایت موج می زند
مرگ
ابتدای نیلگون خیال است
سال ها است به خودکشی
فکر می کنم
علی رفیعی وردنجانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار خودکشی تنها موضوع فلسفی دارای اهمیت میان تمام ادوار تاریخی است اگر ممکن است هنر را برای من تعریف کنید ؟ چون تا به حال هیچ اندیشمندی توان این کار را نداشته آیا صادق هدایت هنرمند نبود ؟ | |
|
الزاما تفکر به موضوعی انجام کار نیست
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سربلند زندگی کن