سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      نور امید

      شعری از

      محسن فرخ پور متخلص به بامرام

      از دفتر بی کران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۸۹۰۵۹
        بازدید : ۳۵۴   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محسن فرخ پور متخلص به بامرام
      آخرین اشعار ناب محسن فرخ پور متخلص به بامرام

      اگر نور امیدی باز .                  کند روشن شب غم ساز .           به جای ظلمتوغصه               دبه خوبی طی شود قصه.            رسم من هم به ارامش            کنم با زندگی سازش                  ببندم دفتر زشتی                    مثال ساحل وکشتی .                 بسازم از محبت آشیانی            کنم با دلبر جانان جوانی     ببندم عهد تا اخر بمانم          سرود هم نوایی را بخوانم
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳
      اگر نور امیدی باز .
      کند روشن شب غم ساز .
      به جای ظلمتوغصه
      دبه خوبی طی شود قصه.
      رسم من هم به ارامش
      کنم با زندگی سازش
      ببندم دفتر زشتی
      مثال ساحل وکشتی .
      بسازم از محبت آشیانی
      کنم با دلبر جانان جوانی
      ببندم عهد تا اخر بمانم
      سرود هم نوایی را بخوانم خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
      خندانک خندانک
      هزاران درودتان باد
      شاعر بزرگوار
      خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
      *بهترین صدقه*🍃🌷
      آن است که "دانشی بیاموزید"
      و به "دیگری آموزش دهید"...

      *بهترین صدقه*
      آن است که میان
      دو نفر را "اصلاح کنیم"...

      *بهترین صدقه*
      "نگهداری زبان"
      از "زشتی هاست"...

      *بهترین صدقه*
      "زبان شفاعت" برای
      "آزادی اسیر" است...
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0