سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        نور امید

        شعری از

        محسن فرخ پور متخلص به بامرام

        از دفتر بی کران نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۸۹۰۵۹
          بازدید : ۳۵۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن فرخ پور متخلص به بامرام
        آخرین اشعار ناب محسن فرخ پور متخلص به بامرام

        اگر نور امیدی باز .                  کند روشن شب غم ساز .           به جای ظلمتوغصه               دبه خوبی طی شود قصه.            رسم من هم به ارامش            کنم با زندگی سازش                  ببندم دفتر زشتی                    مثال ساحل وکشتی .                 بسازم از محبت آشیانی            کنم با دلبر جانان جوانی     ببندم عهد تا اخر بمانم          سرود هم نوایی را بخوانم
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳
        اگر نور امیدی باز .
        کند روشن شب غم ساز .
        به جای ظلمتوغصه
        دبه خوبی طی شود قصه.
        رسم من هم به ارامش
        کنم با زندگی سازش
        ببندم دفتر زشتی
        مثال ساحل وکشتی .
        بسازم از محبت آشیانی
        کنم با دلبر جانان جوانی
        ببندم عهد تا اخر بمانم
        سرود هم نوایی را بخوانم خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
        خندانک خندانک
        هزاران درودتان باد
        شاعر بزرگوار
        خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
        *بهترین صدقه*🍃🌷
        آن است که "دانشی بیاموزید"
        و به "دیگری آموزش دهید"...

        *بهترین صدقه*
        آن است که میان
        دو نفر را "اصلاح کنیم"...

        *بهترین صدقه*
        "نگهداری زبان"
        از "زشتی هاست"...

        *بهترین صدقه*
        "زبان شفاعت" برای
        "آزادی اسیر" است...
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0