يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
شک
تو به #احساسِ #من و عشق و وفا شک داری!
به دلِ ساده ی بی رنگ و #ریا شک داری!
عشق را در قفسی تَنگ فقط میخواهی
به غزلخوانیِ هر مرغِ رها شک داری!
دُر میانِ #صدفی تا شده #پنهان خوب است
به همان #دُر که شد از خانه جدا #شک داری!
نذرِ من بود بخوانم همه #شب #جوشن را
گفته بودی که نخوان! چون به #دعا شک داری!
قاریِ #عشق شدم تا #تو به #باور برسی
خبر آمد که به این لحن و #صدا شک داری!
به دلت #سوره ی #العشق که نازل بشود
باز بر آیه ی #الوعده_وفا شک داری!
باختی در پیِ این غائله #ایمانت را
کفر می گویی و حتی به #خدا شک داری!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
#غزل
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما برقرار باشید 🙏🙏🙏 🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودتان استاد سپاسگزارم🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
با سلام . بسیار زیبا ، استاد خوشرو . | |
|
درودتان گرامی بسیار عالی سپاسگزارم🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودها مهربانم سپاسگزارم برقرار باشید 🌺🌺🌺🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود مهربانم سپاس فراوان 🌺🌺🌺🙏🙏❤❤❤ | |
|
درودها مهربانوی من سپاسگزارم بهترین ❤❤❤🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درودتان بزرگوار سپاسگزارم 🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان بزرگوار سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان سپاسگزارم بزرگوار🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان بزرگوار سپاسگزارم 🌺🌺🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درود
"به دلت #سوره ی #العشق که نازل بشود
باز بر آیه ی #الوعده_وفا شک داری!"
با آرزوی بهترینها برایتان