جمعه ۲ آذر
درس عشق شعری از نادر ملایی
از دفتر ترانه ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۸۶۵۳
بازدید : ۱۰۸۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب نادر ملایی
|
وقتی می بینم حالتو
ازپشت میز مدرسه
دلم نمی خواد بخونم
درس حساب و هندسه
وقتی که می کشی برام
یه قلب ناز کوچولو
دلم می خواد با تو باشم
دنیا به آخر برسه
قلبا که می کشی برام
همش برام یه خاطره س
علی الخصوص اون قلبی که
گذاشتی تو سینم و بس
حالا که من دل خسته ام
زجور این درس و کتاب
مثل همان قناری ام
موندم تو کنج این قفس
بیا و بردار پاک کنش
تمام قلبای منو
حتی همان قلبی را که
گذاشتی تو دامنمو
یه روز می بینم که دیگه
تمام خاطرات مون
به آخر خط رسیدند
گرفته اند ماتممو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.