يکشنبه ۲۷ آبان
حواس پرت شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۸۶۰۹۳
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
همه حواس من تو، حواس تو به ناکجاست
ببین شتاب لحظه ها، برای دل، چه آشناست
به هر کجا که بنگرم، همه جهان من تویی
نگاه من همه به تو، نگاه تو، به دورهاست
در این کرانه ی زمان، کدام قله مانده ای؟
به بام قلب من بیا، نگاه دل، سوی شماست
درون خلوت دلم، مخاطب از شما، تویی
تویی درون این دلی، که ساکت است و بی صداست
نهایت حس مرا، غزل نمیتوان نشاند
تو سبک ناسروده ای، که همچنان در ابتداست
تو بهترین ترانه ای، که از شروع دیدنت
حواس من همه تو، حواس تو به ناکجاست
|
|
نقدها و نظرات
|
د رود شاعر توانا ابراهیمی ..سوگند. بسیار خوب وبااحساس سرپدی تبارک اله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد