شـُربِ مُـدام و لذّت ایمانم آرزوست
ماه صیام و روضۀ رضوانم آرزوست
مِهر خدا که در دل عشّاق عالم است
سرچشمه ی عوالم عرفانم آرزوست
اَنجُم که حامل تسبیح سرمد است
ماه ولای حضرت سبحانم آرزوست
آیاتِ مُحکماتِ پُر اَز نور هل اتی
درشأنِ طائرِ خُلدآشیانم آرزوست
بعد از نبی که نباشد پیمبری به دهر
آئینه داروجلوه ی یزدانم آرزوست
بابِ مدینه ی علم پیمبران علیست
تفسیر ناب و معنی قرآنم آرزوست
حامیّ و کاتب وحی نبوّتم علیست
قرآن ناطق و فرقان بیانم آرزوست
دائرمدار ولایت پس از رسول حق
جانان جان علی بوَد و جانم آرزوست
فـُزتُ وَربِّ کعبه ی مولا نوای عشق
فریادِ رَجعِتِ جانِ جهانم آرزوست
بر گُنبدِ مدائنِ سلمان نوشته اند
اُلگوی نابِ مردم ایرانم آرزوست
پروا نکرده بوده مگر از خدای خود
شیر ژیانِ بیشه ی شجعانم آرزوست
خواهم اگر به نشئه ی ایمان همی رسم
دلدادگی مشابه سلمانم آرزوست
در روز حشر و نشر و عبور از پُلِ صِراط
معیارِ نار و جنّت و میزانم آرزوست
بابَ الحَوائج و اُمّیدِ مهدوی علی (ع)
بهترزهرطبیبی و درمانم آرزوست
غلامرضا مهدوی
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد
موفق باشید