يکشنبه ۲۷ آبان
نرسیدم به یقین هر چه به پندار زدم شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۸۵۱۵۸
بازدید : ۲۴۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
نرسیدم به یقین هر چه به پندار زدم
نشدم صاحب اندیشه چو این کار زدم
سده ای را به رهی رفتم و پیمان بستم
دانه در هاون و من هیچ به منقار زدم
راه را بر همه بستم که مبادا بشود
رخنه در سد تفکر که به اصرار زدم
به درون قفسم راه نزد چشمه علم
حول یک دایره ، خنجر نوک پرگار زدم
من که در معرفت میکده بودم از غیر
بی خود این سعی نمودم، رهِ تکرار زدم
به هوای در جنت نفسی نگشودم
از برای سفرش وزنه به کردار زدم
آخرش طرف نبستم به تبسم گه دل
از دل چاه عدم ریگ به انبار زدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد
موفق باشید