يکشنبه ۲۷ آبان
من آن بختم که دیگر پر گرفتم شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ شماره ثبت ۸۹۶۲۵
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
من آن بختم که دیگر پر گرفتم
تو را دادم یکی دیگر گرفتم
ندیدم شوق مستی در نگاهت
که بیخود در برت ساغر گرفتم
چه بی اندازه با تو یار بودم
تو را در بزم خود یاور گرفتم
مرا آخر چه کار آمد امیدت
نه زر گشتی نه من مِهتر گرفتم
نه تو از بودنم لبریز بودی
نه من شور تو را در سر گرفتم
ندانستی چه زر در خانه داری
ز نادانیت یک زرگر گرفتم
جهان را پیش چشمت نیزه کردند
تو گفتی که : یکی بهتر گرفتم
همان به که مرا از دست دادی
همان به که تبت آخر گرفتم
چه دردی بود فقدانهای روحت
ندانسته، به خود آن شر گرفتم
ندیدم اول آن سوادی دونَت
نفهمیدم که یک ابتر گرفتم
تو پیغام حضورم را ندیدی
برایت پخته صد حنجر گرفتم
نشد از راه تبیین و تکلم
مدد از تیغ و از خنجر گرفتم
که ای ناخوانده راه و رسم هستی
مرا بنگر، برت گوهر گرفتم
زمانه بخت می آرد ولیکن
من آن بختم که دیگر پر گرفتم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.