جمعه ۲ آذر
فریاد شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۸۵۰۹۳
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
فریاد تو را بجـان خریدار منم
لب را بگشا عاشق گفتار منم
وارسته ام ازهرچه بجزروی مهت
رویـت بنما مــایل دیــدار منـم
#########
فارغ از هردوجهانم طلبم تنها تو
لذتی هست بجــانم طلبم تنها تو
وصف نامت نتوانم طلبم تنها تو
روز وشب و ردزبانم طلبم تنها تو
##########
فریادو فغان من از آن نرگس جادوست
لبهای شکر بارو تن و گردن و گیسوست
وین حالت مستانه از آن بوی تن اوست
رفتــار پریشـان من از حالت ابــروست
|
|
نقدها و نظرات
|
محمد باقرانصاری : بزرگوارشمالطف دارید | |
|
درودبرشاعره گرانقذر : ازمحبت شمابسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد