جمعه ۲ آذر
مرده دل شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۹۴۷۶۰
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
مرده دل
عاشقی بودم و جزعشق توام راه نبود
مرده دل من که دلم جزبتوراهم ننمود
درهوایی کـه همه محـو گلستان بودند
من سراپای وجودم همه تصویرتوبود
به پیامی به کلامی دل ما خوش ننمود
چون زلیخایم وعشقی که زیوسف نشنود
او که میگفت چومُردی غزلی میگویم
بارهاپیش رهش مُردم وشعری نسرود
جان من وعده به گفتارو کلامی دادی
من دلسوخته را وعده بیهوده چه سود
همچو طاووس ملون دل ما را بردی
ناگهان آمده گلچین گل ما را بر بود
برسـانید پیـامم که زما خُـرده مگیر
دیده ودین ودل اززخم توگردیده کبود
نصرت ارزخم بدلداری ازاوشکوه نکن
اوخوداززخم تووزخم فلک گشته حسود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.