جمعه ۲ آذر
میلاد و رحلت شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۹۴۲۸۸
بازدید : ۲۶۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
دلگیر مشو فصل زمستان
داریم نظر به لطف رحمان
بیست وشش دی بشهراهواز
نوذر شده در جهان نمایان
لبخند زده بروی مادر
نوزاد عزیز بهتر از جان
شادی پدر از این تولد
حمد است و تشکر فراوان
خوشحالی کل خانواده
در چهره هر یکی نمایان
آمد مه مهروبیست وپنجم
پژمرده شده گل ازگلستان
ای نودر نیک ای برادر
بشتافته ای بسوی جانان
یک عمر به پاکی عقیده
کردی سپری به عشق وایمان
در راه عقیده جان سپردی
در راه دفاع مُلک ایران
رفتی ز جهان بسوی افلاک
در قرب خدای حَِی سبحان
نصرت چو گذر کند ز کویت
پیوسته تو را شود به قربان
اساتید محترم آماده پذیرش هرانتقادیاویرایش هستم
در سایت یا درنظریات شخصی
با تشکر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح بلند این شهید عزیز مدافع این مرز و بوم شاد تر
راهش پر رهرو باد