يکشنبه ۴ آذر
عشق دل یار شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۸۴۹۳۷
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
عشق یار
از چه رویی تو به من دلبندی
غنچه رویی و عجب میخندی
گل خوش بو به گیسو بندی
هستی آزاد نه من در بندی
از چه رویی به تو من زنم لبخندی
از چه راهی به من دلبندی
گل بیخار فدای تو شوم
صبحگاهی ندای تو شوم
خنده رو و گل زیبای دلم
اندکی رحم نما بر دل من
حل کن این غم و مشکل من
توایی امروز همه حاصل من
شمع زیبا در این محفل من
از چه رویی شدی غافل من
بخدا گر بسوزی دل من
همچو خورشید صبحگاهی هستی
من کنم شکر برای دل خویش
مرغ زیبای بروی چمنی
نیک دانم که تو از بهر منی
فتحیا تو هستی مرحم و درد مرا می دانی
هرچقدر ناله کنی بازهم میخوانی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما استاد استکی عزیز | |
|
درود برشما دوست گرامی | |
|
عزیزمنی دوست گرامی | |
|
درود برشما استاد گرامی ممنونم از لطف شما | |
|
درود برشما متشکرم | |
|
درود برشما جوان شاعر ممنون از لطف شما | |
|
درود بر شما جوان عزیز و گرامی سپاس از لطف جنابعالی | |
|
درود بر شما دوست گرامی | |
|
درود بر شما ایمان عزیز پاینده باشید و خوشنام | |
|
درود بر شما بانوی گرامی و دانا | |
|
درود بر شما گرامی باد وجود شما عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.