يکشنبه ۴ آذر
نفرین بر این زندگی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۱۱۵۳۱۱
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
در این عالم وانفسا سراسر
بجویم قانون عرفی برابر
خداوندا نصیب مردمان کن
از این دنیای هرج و مرج بهتر
نه قانون است و نه حق دفاعی
بود ظلم و ستم هرجا مصور
پناهنده شدیم بر جنگلی که
نه قبله دارد و نه در و پیکر
گناه ما امید به زندگی بود
نه یک کلام کم و نه یکی بیشتر
|
نقدها و نظرات
|
ضمن سلام ودرود بر شما استاد بزرگ از لطف همیشگی شما سپاسگذارم | |
|
السلام علیکم جناب محمدی ای حافظ قران دعای شما مستجاب میشود بر کل جماعت دنیا دعا کنید | |
|
درود بر شما بانوی محترم سرفراز و سرزنده باشید | |
|
سپاس بر شما بانوی گرامی سپاس بر تحصیلات شما | |
|
درود بر بانوی گرامی و سپاس از معرفتتان | |
|
سپاس بر شما بانوی گرامی به زیبایی معرفت شما نیست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود