جمعه ۲ آذر
توبه ی گرگ مرگ شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲ شماره ثبت ۱۱۵۱۹۲
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
اسمان ابی زمین سرد دریا طوفانی
ساحل غریب خورشید سوزان ماه پنهان
دنیا بی کس عشق ممنوع زبان تلخ اواز خاموش
گوش کر چشم کور زبان لال شرف در خواب
اب خون شراب زهر ارزو بر باد
زندگی جنگل قانون وحش هوا الوده
اه و فریاد و گریه و ناله
در جای جای زمین
اشک ها جاریست فریاد رسی نیست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود جناب استاد بزرگ از لطف همیشگی شما سپاسگذارم | |
|
درود بر شما بانوی گرامی لطف شما فراموش شدنی نیست | |
|
سپاس بر شما برادر گرامی محبت فرمودید | |
|
جناب اقای لوئی از عنایت بی دریغ شما سپاسگذارم شما را به خداوند بزرگ میسپارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود